CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pages

Saturday 19 November 2011

penat tapi sangat ENJOYY ! yeah !

huahahaha.. kepenatan melanda diriku. ehh. bukan aku jer tapi family aku juakk 
yangg samasama p johore lah. hekhek. sekolah ibu saya ade wat lawatan so aku nan akakakak aku tak 
melepaskan peluangg untuk ,menyibuk juga. hehehe. 
jam 7pagi aku da bangun. get ready to betolak. hehhee. tak penapena bangun awak you. hehehe
nex. ciapciap lahh. 
breakfast and waiting to the bus ! not to late lah . huhu
ddok jelah dalam bus until arive ya. 

tempat pertama dituju dekat ZOO JOHORE laa. awak ada ?
hahaha. tengok gelagat dakdak tadika yangg sangat happeningg. ehehe. suka tengok dyorang
pastu ke tempat seterusnyer dekat HUTAN BANDAR ? yeke. yelah tu.
haa, dyorangg dok mandimand. aku jus bolee tengok gelagat dakdak neh jelah. nak juin tak bolee
kunx merah air tu. ehehe. pempaham jeelah ea. 

then, we go to DANGA BAY . hehehe. sory lah. aku neh jb jakon sikett. kl aku bolee la. tahu la gak 
tempat-tempatnyer. hum. dok take a picha. 
jalanjalan sampai kepale hotak aku migrain.
hehehe

PAPEHAL , wa ENJOYY !! yeah ! hakhak. mende aa aku neh. g i l a suda


No comments:

Post a Comment


ShoutMix chat widget